LogisticarHUOLTOTM-palvelulla saavutetaan tavoitteet

Asiakkaalle vaivattomasti tieto tilanteesta ja kehityksestä, sekä tärkeimmät toimenpidesuositukset

LogisticarHUOLTO-palvelulla varmistetaan, että yhdessä asiakkaan kanssa asetetut tavoitteet saavutetaan. LogisticarHUOLTO-palvelussa yritys saa selkeän ja tiivistetyn raportin. Logisticarin-asiantuntijoiden laatima raportti sisältää tulokset verrattuna tavoitteisiin, sekä toimenpide suositukset tavoitteiden saavuttamiseksi, jotka perustuvat Logisticar-ohjelmiston faktatietoihin.

LogisticarHUOLTO-palvelun edut

  • Siirrytään entistä enemmän tiedon tallentamiskulttuurista tiedon hyödyntämiskulttuuriin
  • Varmistetaan yhdessä asetettujen tulostavoitteiden saavuttaminen
  • Tulosten vaivaton seuranta
  • Henkilöstön sitouttaminen uuteen Logisticar-toimintamalliin
  • Logisticar-asiantuntijoiden näkemys toimitusketjun tilanteesta faktojen pohjalta
  • Konkreettiset toimenpidesuositukset.

Sisältö

  • Tunnuslukujen tilanne ja kehitys (myynti, palvelutaso, kiertonopeus, rivimäärät jne.)
  • Tuotepolitiikan ja valikoimanhallinnan seuranta
  • Varastojen ohjausarvojen (varmuusvarasto, tilauspiste, osto- ja valmistuserä) tarkastus
  • Poikkeamien listaus
  • Suositukset korjaavista toimenpiteistä
  • Logisticarin tehokas käyttö ja hyödyntäminen.

Suosittele meitä

Riskitön IT-investointi ensimmäisenä Euroopassa Logisticarilta!

Takuutuotto 10 %,
tavoitetuotto 50 % - 100 %

Asiakkaana saat Logisticar -ohjelmiston ja koko yrityksemme ammattitaidon vuodeksi käyttöön kuukausivuokralla. Mikäli tunnusluvut eivät parane, niin Logisticar palauttaa kuukausimaksut ja maksaa sitoutuneelle pääomalle 10 % koron.

Lue lisää

SOITA MEILLE, kerromme mielellämme lisää
040 0645 341