Logisticar 2017 – uusi versio toimitusketjun hallintaan

Logisticar on julkaissut uuden version kokonaisvaltaisen toimitusketjun hallintaan kehittämästään, abc-analyysiin pohjautuvasta ohjaus- ja raportointijärjestelmästä. Tämän, jo yhdeksännen Logisticar-version, kehittämiseen ovat osallistuneet sitä päivittäisessä työssään käyttävät sadat toimitusketjun ammattilaiset eri toimialoilta.

Samalla Logisticar tuo markkinoille ensimmäisenä alallaan uuden tuotteen, LogisticarPILVI-palvelun, abc-logiikkaan perustuvan valmiin mobiiliraportoinnin ostoon, tuotantoon, varastojen hallintaan ja myyntiin sekä johdon raportointiin.

Logisticar-järjestelmän uudessa versiossa on panostettu:
• Uuteen, mullistavaan valmiiseen mobiiliraportointijärjestelmään
• Käytettävyyttä parantavaan selkeään ulkoasuun ja visuaalisuuteen
• Toiminnallisuutta edistäviin uusiin ominaisuuksiin.

Mobiiliraportoinnilla tehokkuutta ja joustavuutta

Uusi mobiiliraportointijärjestelmä mullistaa oston, myynnin, tuotannon ja varastojen hallinnan mittareiden ja tavoitteiden seurannan valmiiden raporttien avulla.

Logisticarin kehittämällä pilviraportoinnilla voi ajantasaisesti seurata yhdellä silmäyksellä missä ja milloin tahansa puhelimella tai muulla mobiililaitteella, miten tunnusluvut kehittyvät tavoitteisiin verrattuina. Reaaliaikainen raportointi mahdollistaa nopean reagoinnin poikkeamiin, asiakkaiden tarpeiden ja kysynnän vaihteluihin tai mihin tahansa muuhun yllättävään tilanteeseen.

LogisticarPILVI-raportointi on täysin uusi tuote, jonka voi hankkia erillisenä lisäpalveluna tai täydentämään Logisticar-järjestelmän raportointia. Lisää uudesta mobiiliraportoinnista.

Helppokäyttöinen ja selkeä järjestelmä

Logisticarin uudessa versiossa on erityisesti keskitytty toiminnallisuuden lisäksi käyttäjäystävällisyyden parantamiseen. Visuaalisuudeltaan selkeää järjestelmää on helppo käyttää tehokkaasti ja miellyttävästi, jolloin käyttäjä voi keskittyä tietojen hyödyntämiseen omassa työssään tuloksen parantamiseksi.

Uudet ominaisuudet vähentävät rutiineja

Logisticarin uudet ominaisuudet helpottavat entisestään oston työtä tehostamalla ajan käyttöä ja vähentämällä päivittäisiä rutiineja. Osto pystyy keskittymään työnsä kannalta olennaisiin asioihin abc-analyysin pohjalta sekä varmistamaan tavaroiden ja palvelujen saatavuuden oikeaan aikaan oikeassa paikassa ilman turhia kuluja.

Uusia toiminnallisia ominaisuuksia

Tärkeimpiä uusia ominaisuuksia ovat mm. valmis mobiiliraportointi, tuotepolitiikan ja valikoimanhallinnan työkalut, oston automatisointi, kulutuspoikkeamien käsittely sekä toimittaja- ja asiakasyhteenveto.

Ota yhteyttä, niin kerromme lisää uuden version antamista mahdollisuuksista tehostaa toimitusketjun hallintaa.

Suosittele meitä

Riskitön IT-investointi ensimmäisenä Euroopassa Logisticarilta!

Takuutuotto 10 %,
tavoitetuotto 50 % - 100 %

Asiakkaana saat Logisticar -ohjelmiston ja koko yrityksemme ammattitaidon vuodeksi käyttöön kuukausivuokralla. Mikäli tunnusluvut eivät parane, niin Logisticar palauttaa kuukausimaksut ja maksaa sitoutuneelle pääomalle 10 % koron.

Lue lisää

SOITA MEILLE, kerromme mielellämme lisää
040 0645 341